Beneficis de les Centraletes Telefòniques

Els sistemes de PABX (PBX), també coneguts com centraletes telefòniques, són àmpliament utilitzats avui en dia a les oficines, hotels, indústries diverses. A les empreses on hi ha la necessitat de comunicació a l'oficina entre els departaments, les centraletes telefòniques PABX són necessàries. Cap oficina moderna pot passar sense tenir una centraleta PABX.

Hi ha molts beneficis de tenir una centraleta telefònica en una oficina. Els beneficis poden variar segons el tipus d'empresa, però hi ha alguns beneficis que són aplicables a qualsevol tipus de negoci:

1. L'intercanvi de recursos
Una de les principals avantatges de tenir una centraleta telefònica és l'intercanvi de recursos de telecomunicacions. Normalment, les oficines tenen pocs PSTN (números de sortida de telèfon públic) les línies que ha de ser compartides per moltes persones a l'oficina.

Les centraletes telefòniques o sistemes PABX (PBX) ajuden a compartir els números limitats de telèfon. PABX té connexió PSTN en un extrem, i moltes línies d'extensió internes en l'altre extrem, que les tenen a la seva disposició moltes persones, sales, recursos, etc ...

Quan des de fora de l'empresa es diuen als números públics de la mateixa, és possible arribar a qualsevol extensió directa de l'empresa o gestionar la redirecció a la destinació intern amb l'ajuda d'un operador.

Els empleats també poden fer trucades des de la seva cadira directament a l'exterior per l'accés a la línia PSTN de la seva extensió.

2. Les trucades internes d'oficina i la transferència de trucades
Tot el personal a l'oficina pot parlar entre si a través de la centraleta telefònica. Amb una centraleta PABX, qualsevol pot trucar a una altra persona i a més les trucades poden ser transferides a una altra persona.

3. Característiques d'una centraleta telefònica PBX
Les centraletes telefòniques tenen moltes característiques com el desviament de trucades, alarmes, operadores automàtiques, etc ... Es tracta de recursos molt útils per a les reunions o conferències.

També ofereix serveis com bústia de veu, sistemes de conferència, control del cost, gravació de trucades, estadístiques, VoIP (Veu sobre IP), etc ..., aquests serveis no només augmenten l'eficiència i la producció en l'empresa, sinó que també redueixen les despeses.

Els sistemes PBX són particularment útils en els hotels, on ofereixen una característica addicional als hostes perquè puguin fer trucades, contactar amb el servei d'habitacions, etc ...

Les centraletes telefòniques s'han adaptat també a les tecnologies IP, permetent la realització de comunicacions de veu i dades sobre IP, cosa que en el cas de la VoIP (veu sobre IP) mitjançant els protocols SIP o H.323 redueix considerablement els costos de les comunicacions de les empreses.

Contacti amb l'equip expert de TS - Telecon Sistemes per obtenir orientació i conèixer més sobre les comunicacions empresarials i les solucions i serveis que podem oferir-li.

Accedir al formulari de contacte TS.

 

Compra, configuració i instal·lació de centraleta telefònica